Isnin, 27 April 2009

SeLaMaT TiNgGaL TeMaN2 SePeRjUaNgAn..






Ya Allah.. dalam angan dan sedar, masa kian mencmburui kemesraan kita, masa untuk melabuhkan tirai semakin sampai ke pghujungnya... kurang 2 mggu ja lg maka tamatlah sudah title aku sbg stdnt UMS.. cedeynya.. yg paling cedey, nak tggalkan teman2 spjuangan semua... adus... xbestnya... nak std pun dah xda mood, asyik pk suma nie ja.. aku yakin, teman2 d luar sana pun turut rasakan pa yg aku rasakan skang... btol x?? ha??? xbtol?? memg hampa xda perasaan btoi... uhuhuhuh... buat rakan2 sprjuangan, truskan la pjuangan hgga akhirnya, tp jgn sesekali hampa suma korbankan ukhwah yg pnah terjalin antara kita k.. jgn pnah lakukan tue suma k.... janji....

so, aku mintak maaf la pa yg patut, halalkan rezeki n ilmu yg pnah kita kongsi bersama.. maafkan salah silap aku k.. hope kita suma dapat jumpa lg satu hari nanti... gud luck suma.. tc



hmm.. dalam masa yg sama, aku epy sgt coz xlama lg aku dpt kmbli rapatkan ukhwah aku ngn2 teman2 lama di nun jauh d utara.. ya la, prsahabatn kami agak rggang dlm bbrapa tahun nie.. manakan tidaknya, kwn2 len suma blajar kat area semnnjung ja, aku ja yg terlepas mai blajaq kat "oversea" nie... huhuh.. jgn marah k... walaupun jarak yg mmbatasi suma tu, tp dht aku, hampa suma ttp mnjadi pujaan hatiku.. uhuhu.. caya x?? xcaya!!!!! smpai ht hampa semua... aku xkira, t kita buat reunion k setibanya aku kat tanah airku.. jgn nak larikan dr plak k.. k la teman2 semua.. nantikan kpulangan aku nanti k............ tggu.... jgn tggalkan daku.........





Tiada ulasan:

Catat Ulasan