Selasa, 26 Mei 2009

KaWaN aTaU LaWaN????

hmm.. aku nak kongsi n mintak pandangan hampa suma yg sudi baca la, yg xsudi aku xpaksa la, tp tolong baca gak... huhuhu... bukan pa, sejak akhir2 dulu, kini dan selamanya, aku rasa kdg2 kawan aku nie, btoi2 kawan ka ataupun lawan aku??? xpun hnya perasaan aku ja.. bukan pa, aku ni kdg2 suka berdebat.. bukan bertikam lidah, tp bila da yg tnya n mintak pndapat, akupun bersuara la.. tp bila aku bersuara skit, org yg tnya ni plak yg over bersuara plak.. adoi.. pakehenya dia tnya aku kalo alik2 dia yg nak meng?? baik xpayah tnya kan?? xla sakit hati n aku plak yg jd emosi... huhu... bukan pa, aku skang dok blajaq cara nak kawal emosi, tp kadg2 rasa tercabar la plak kalo bnda ni blaku. bukan skali dua, tp slalu.. bleh kata tiap2 hari, xpun kalo slalu jumpa, mesti berperang la.. kdg2 kalo aku malas nak layan, aku diam ja.. xpun aku jauhkan dr..
kalo dia mula nak minta pndngn aku, awal2 lg aku dah cabut lari.. malas nak dgr.. bukan aku ni kurang ajaq ka apa, tp aku dah meluat@muak ngn pangai dia.. ada ja topik nak bincang, last2 idea org lain xmau nak trima.. kdg2 tu dah trang tang tang dia salah, tp dia masi buat bodo n lgsung rasa xbesalah.. xpun dia ni memg bodo kot?? hmm.. nah kau.. terkutuk dah aku.. sowi kalo da yg trasa.. bukan pa, aku saja nak luahkan pa yg aku pndam.. kalo nak luah kat dia, t lain plak jdnya.. malas nak lazer2 nie.. kalo hampa la kat tmpat aku, n alami ctuasi n berdepan ngn org2 camni, pa yg hampa buat ek??? tolong aku sat.. fening3.... tq

4 ulasan:

  1. helo kawan..ak da jumpa pn org macm tue..minx pendpt tapi ego xbertempt...nak minx pendpt org tapi xmau dgr...last2 terdiam sebab...ak citerkan story supaya ko leh jdkan teladan n panduan..kat sni si pompuan xpuas ati ngn si lelaki da lama,dijadikan kisah waktu mesyuarat dilepaskan..si pompuan minx pendapt supaya dia xjd (slalu bergantung pd cina n xpuas ati ngan mamat ni)tp bila sitgh2 cuba leraikan sipompuan naik angin..org nak settlekan tapi dia pong pang xmau dgr ckp org..padahal minx pertlgan untuk selesaikan..last2 si mamat ni amik kerusi bg kat minah 2 suh hentam kepala si mamat nie..ko nak tau aper yg berlaku..si minah ni ters terduduk n ckp ok2 ak maafkan n dgr ckp korg..tp kalo ak nie rimau ak terkam terus...tapi apepun kite mesti tarik benang dlm tepung..tepung x berselerak, dan benang xputus..kalo dia minx pendpt ko dgr dlu ckp dia sampai habis...bila dia tanya ko..ko ckp "ok skrg ak nak cakp ko diam n dgr perjelasan ak nak ckp kat ko" kalo xmau dgr jgk ko dgr jer la aper nak ckp..

    BalasPadam
  2. ok gak kalo macam tue.. masalahnya dia ni xleh nak dok diam sat. blom sempat kita habis ckap, dia dah potong line.. ni yg paling aku xsuka.. cam nak bg pnampaq ja...

    BalasPadam
  3. ang penampq la kalo xpun bg jer buku lima...kuikui..kdg kala kt kn tunduk dgn org tue...so apa slhnye kalo bkn slh ang pun ang minx maaf..

    BalasPadam
  4. kdg kala aku pun da ego aku gak.. asyik aku ja yg ngalah n faham dia.. tp dia xpnah plak jg hati kawan2 dia.. yg bleh tahan ngn dia, tahan la.. tp da gak yg xpuas hati n mrungut kat blakang.. malas nak ckp dpan2 dia.. takut trasa.. tp kami plak yg pndam 1001 rasa... hmm.. nak mnjaga hati la katakan..

    BalasPadam